sunnuntai 26. syyskuuta 2010

Lisää videoita!

Joo, mä vähän innostuin :) Alla pari videota meidän edistymisestä. Baialla on ollut suuria vaikeuksia tuoda mulle lelua. Se kyllä on tuonut sen lähelle, mutta heilauttaa päätä ilkikurisesti juuri viime sekunnilla, kun yritän tarttua leluun. Lelupalkan käyttö esim. treeneissä on siis ollut pannassa. Me on otettu nyt ihan tehokuuri sisätreeniä tuomisen suhteen! Ja aijai, kyllä kelpaa Baian olla ylpeä itsestään :) Kunhan tuominen on tosivarmaa sisällä, siirrytään kentälle tekemään harjoituksia niin, että lelu on kiinni narussa. Näin estän mahdollisen pelleilyn. Mutta yritetään edetä varman päälle.

Tuo!

Liittyen tuomiseen, ollaan harjoiteltu myös patukan tuomista "Tänne"- asentoon eli mun eteen. Tämäkin menee jo hienosti :) Siis meidän harjoitteluthan ei tosiaankaan ole viimeisen päälle, mä käytän useita eri käskysanoja ymym. Mutta! Baia kestää onneksi muutoksia ja virheitä, mikä on mun onni :D Me ei kehuskella ehkä tän hetkisellä lopputuloksella, mutta edistyksellä kyllä ;)

Tänne!

2 kommenttia:

  1. Velipojallakin olisi hieman parantamista samassa asiassa ;). Ei ehkä niinkään lähde yksinään rallattelemaan, vaan lelu meinaa "unohtua" välillä O_o

    VastaaPoista
  2. Tuota ongelmaa meillä ei kyllä ole :D Mutta tuominen on kyllä tätä nykyä lähes mallikelpoista, myös kentällä :) Kurkkasin teidän blogiin ja komea tuo Roki! Mahtavat silmät. En olekaan nähnyt siitä yhtään kuvaa pentuaikoijen jälkeen :) Ilmeessä on paljon samaa tän siskon kanssa!

    VastaaPoista